Seuraava purnauksen aihe on siis kun miehet tuijotteleevat, en minä niitä niinkään.

Kävelen aurinkoisena päivänä keskustassa, olen pukeutunut tiukkoihin housuihin, pitkiin saappaisiin, hyvin istuvaan takkiin. Hiukset ovat pitkät, laitettu. Silmilläni on uudet aurinkolasit.
Seurailen lasien takaa kun kävelen ympäri kaupunkia ja miehet tuijottelevat.
Vanha mies, about 50 vuotias, viheltää ja kääntyy katsomaan perään. Minun ilmeeni ei värähdäkään, olen tottunut tähän.
Ostoskeskuksen eteisessä seisoo porukka nuoria kundeja, epäilenpä että mopoikäisiä vielä. Kaikki kääntyvät katsomaan, katsovat päästä varpaisiin ja hienoinen pilke silmäkulmassa poitsut hymyilee minulle.
Kaupassa törmään nuoreen perheeseen, siis nainen noin 25v, ihan perusnätti pakkaus. Vauva on pieni ja nukkuu vaunuissa. Vaunuihin nojailee ilmeisesti tämän perheen pää eli tuo ihan komea noin 30vee mies. Hän vetää mielettömän flirttikatseen päälle ja iskee silmää. Huh, muijansa kääntyy katsomaan miestänsä ja samassa mies alkaa tuijottelemaan seinää.
Ihmetyttää tuollainen, niin limainen ilmiselvä flirtti mitä se mies harrastelee siinä vaimon ja juuri syntyneen lapsen silmien edessä.

Perussuomalaiset rakennusmiehet ne vasta pahoja onkin, istuskelevat / nojailevat raksalla, hieman likaantuneissa työvaatteissa ja kun neiti keikuttelee ohi niin koko porukka kääntyy katsomaan, viheltelee, huutelee perääni. Ohhoh, mautonta.